veleprodaja

Dobrodošli u PROMING VELEPRODAJU

Literatura i karte - Rječnici talijanskog jezika

1

HRVATSKO-TALIJANSKI PRAKTIČNI RJEČNIK

ŠKOLSKA KNJIGA -

HRVATSKO-TALIJANSKI PRAKTIČNI RJEČNIK Autor: ANITA JERNEJ. HRVATSKO-TALIJANSKI PRAKTIČNI RJEČNIK čini cjelinu s već objavljenim TALIJANSKO-HRVATSKIM PRAKTIČNIM RJEČNIKOM.Namijenjen je učenicima i studentima, te svima onima kojima je talijanski jezik potreban u svakodnevnoj komunikaciji, na radnom mjestu ili na putovanjima. Broj stranica: 585 Uvez: BROŠIRANI UVEZ format: 9,5x15 cm.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40605 HRVATSKO-TALIJANSKI PRAKTIČNI RJEČNIK komad 154,98
Detalji

TALIJANSKO-HRVATSKI PRAKTIČNI RJEČNIK

ŠKOLSKA KNJIGA -

TALIJANSKO-HRVATSKI PRAKTIČNI RJEČNIK Autor: ANITA JERNEJ. Rječnik sadržava oko 40 000 riječi suvremenoga talijanskoga govornog jezika s brojnim frazama i idiomima. Namijenjen je početnome i naprednom stupnju učenja talijanskog jezika. Korisno će poslužiti učenicima i studentima, onima koji talijanski jezik tek po činju učiti, ali i onima koji su već stekli određeno znanje. Uz rječnik je dan i kratki prikaz talijanske gramatike s popisom nepravilnih glagola. Broj stranica: 502. Uvez: BROŠIRANI UVEZ format: 9,5x15 cm.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40603 TALIJANSKO-HRVATSKI PRAKTIČNI RJEČNIK komad 97,34
Detalji

HRVATSKO-TALIJANSKI POSLOVNI RJEČNIK

ŠKOLSKA KNJIGA -

HRVATSKO-TALIJANSKI POSLOVNI RJEČNIK Autor: LUPPI, JERNEJ. Hrvatsko-talijanski poslovni rječnik, prvi u hrvatskoj leksikografiji, pomoći će u lakoj i brzoj konzultaciji vezanoj za specifičnu terminologiju upotpunjenu novim podatcima iz područja trgovine, ekonomije, financija, turizma te srodnih grana kao što su pravo, porez, administracija, knjigovodstvo, organizacija tvrtke, statistika, transport, osiguranje i informatika. Znatan prostor posvećen je monetarnoj politici, načinu plaćanja, bankovnoj kontroli, tržištima, poduzetništvu i razmjeni između dviju zemalja. Broj stranica: 640 Uvez: TVRDI UVEZ format: 17X24 cm.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40612 HRVATSKO-TALIJANSKI POSLOVNI RJEČNIK komad 339,26
Detalji

TALIJANSKO-HRVATSKI POSLOVNI RJEČNIK

ŠKOLSKA KNJIGA -

TALIJANSKO-HRVATSKI POSLOVNI RJEČNIK Autor: LUPPI, JERNEJ. Talijansko - hrvatski poslovni rječnik sadržava oko 50 000 natuknica i fraza suvremenoga stručnog talijanskog jezika. Osobita je pozornost pridana izboru novih termina i izričaja s ekonomskog, financijskog, trgovačkog i turističkog područja. Djelo je upotp unjeno dvojezičnom listom nekih država s pripadajućom valutom i kraticama ISO. Broj stranica: 540 Uvez: TVRDI UVEZ, format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40610 TALIJANSKO-HRVATSKI POSLOVNI RJEČNIK komad 320,36
Detalji