1

2

>>

zadnja

HRVATSKI PRAVOPIS

ŠKOLSKA KNJIGA -

HRVATSKI PRAVOPIS Autor: BABIĆ, MOGUŠ, usklađen sa zaključcima Vijeća za normu hrvatskoga standardnog jezika - djelo istaknutih hrvatskih jezikoslovaca i akademika - u skladu s odredbama Vijeća za normu hrvatskoga standardnog jezika - namijenjeno svim korisnicima koji se služe hrvatskim jezikom ili ga uče - svojim primjernim opsegom, nazivima i jasnoćom pravila prihvatljiv i sa stručnog i s pedagoškog stajališta , TVRDI UVEZ ,format: 17,5X24,5 cm, Broj stranica: 454

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40034 HRVATSKI PRAVOPIS ŠK komad 108,68
Detalji

HRVATSKI ŠKOLSKI PRAVOPIS

ŠKOLSKA KNJIGA -

HRVATSKI ŠKOLSKI PRAVOPIS, Autor: STJEPAN BABIĆ, HAM, MOGUŠ. Hrvatski školski pravopis prvi je hrvatski pravopisni priručnik usklađen sa zaključcima Vijeća za normu hrvatskoga standardnog jezika. Pravopis je funkcionalno i didaktički oblikovan priručnik koji opsegom i načinom iznošenja pravopisnih sadržaja odgovara temeljnoj namjeni – školskoj uporabi u učenju hrvatskoga jezika. Dosljedna egzaktnost, sažetost i uporabna pristupačnost čine ovaj pravopisni priručnik iznimno prihvatljivim za sve korisnike... . Broj stranica: 164 Uvez: TVRDI UVEZ, format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40026 HRVATSKI ŠKOLSKI PRAVOPIS ŠK komad 65,21
Detalji

PRAVOPIS HRVATSKOGA JEZIKA

ŠKOLSKA KNJIGA -

PRAVOPIS HRVATSKOGA JEZIKA, Autor: ANIĆ, SILIĆ. PRAVOPIS HRVATSKOGA JEZIKA izrađen je na načelima fonološkoga pravopisanja kakvo je u tradiciji hrvatskoga pravopisanja. Pravila su mu iscrpna, precizna i jednostavna. Sve su glasovne promjene koje izazivaju pravopisnu intervenciju dane i u tablicama. Poseban je pozornost pridana dvama područjima koja su pravopisno zahtjevnija od drugih. To je područje suodnosa pravopisanja i pravogovorenja, pojava na granicama riječi i područje o zarezu. Pravopis donosi tri odvojena riječnika: opći rječnik, rječnik vlastitih imena i rječnik kratica. Prvi obuhvaća oko 50 000, drugi oko 2 600 i treći oko 700 jedinica.Broj stranica: 981. Uvez: TVRDI UVEZ ,format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40019 PRAVOPIS HRVATSKOGA JEZIKA ŠK komad 359,10
Detalji

GRAMATIKA HRVATSKOGA JEZIKA

ŠKOLSKA KNJIGA -

GRAMATIKA HRVATSKOGA JEZIKA, priručnik za osnovno jezično obrazovanje, Autor: BABIĆ, TEŽAK. Više od trideset pet godina ovaj temeljni, znanstveno i didaktički sustavno, pregledno i primjereno osmišljen školski priručnik pomaže učenicima i nastavnicima, studentima i znanstvenicima, ali i svima onima koji traže pomoć u izučavanju ili uporabi gramatike hrvatskoga jezika. Visoku znanstvenu razinu u pristupu i obradbi gramatičke građe prati jedinstvena didaktična umješnost kojom autori složene gramatičke postulate objašnjavaju na jasan, razumljiv i pristupačan način, najčešće na primjerima iz djela hrvatskih književnika, znanstvenika i publicista. Izborom građe autori okvirno prate školskim programima predviđena temeljna gramatička znanja, no sustavnost, preglednost i pristupačnost čine ovaj priručnik zaista i u doslovnom smislu riječi knjigom za svaki dom i svaki radni stol. Broj stranica: 340. Uvez: TVRDI UVEZ format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40015 GRAMATIKA HRVATSKOGA JEZIKA ŠK komad 93,56
Detalji

RJEČNIK HRVATSKOGA JEZIKA

ŠKOLSKA KNJIGA -

RJEČNIK HRVATSKOGA JEZIKA, Autor: GRUPA AUTORA. Rječnik hrvatskoga jezika, prvi u nepuna dva stoljeća, donosi opću hrvatsku jezičnu građu suvremenoga standarda utemeljenoga na trodijalekatnom jedinstvu ukupnosti hrvatskih pisaca od renesanse do danas i rječnika od XVII. do početka XIX. st. te bogat i zbor stručnoga nazivlja i enciklopedijskih pojmova ugrađenih u hrvatsku kulturu. Broj stranica: 1450. Uvez: TVRDI UVEZ , format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40009 RJEČNIK HRVATSKOGA JEZIKA ŠK komad 548,10
Detalji

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga III, Pe-Ž

ŠKOLSKA KNJIGA -

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga III, Pe-Ž. Autor: VOJMIR VINJA. Ove su dopune uvjetovane koncepcijom Skokova Rječnika, a obuhvaćaju lekseme od slova A - Ž u 3 knjige. Rječnik je posvećen učincima utjecaja što su ga romanski jezici i dijalekti imali na jezik Hrvata koji od 7. stoljeća žive na istočnoj obali Jadranskoga mora od Istre do Boke kotorske. Broj stranica: 488 . Uvez: TVRDI UVEZ , format: 17x24 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40027 JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga III Pe-Ž komad 245,70
Detalji

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga II, I- Pa

ŠKOLSKA KNJIGA -

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga II, I- Pa. Autor: VOJMIR VINJA. Ove su dopune uvjetovane koncepcijom Skokova Rječnika, a obuhvaćaju lekseme od slova A - Ž u 3 knjige. Rječnik je posvećen učincima utjecaja što su ga romanski jezici i dijalekti imali na jezik Hrvata koji od 7. stoljeća žive na istočnoj obali Jadranskoga mora od Istre do Boke kotorske. Broj stranica: 308. Uvez: TVRDI UVEZ , format: 17x24 cm.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40021 JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga II I- Pa komad 181,44
Detalji

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga I, A-H

ŠKOLSKA KNJIGA -

JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga I, A-H. Autor: VOJMIR VINJA. Ove su dopune uvjetovane koncepcijom Skokova Rječnika, obuhvaćaju lekseme od slova A do slova H. Rječnik je posvećen učincima utjecaja što su ga romanski jezici i dijalekti imali na jezik Hrvata koji od VII. stoljeća žive na istočnoj obali Jadranskoga mora od Istre do Boke kotorske. Broj stranica: 243. Uvez: TVRDI UVEZ, format: 17x2 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40004 JADRANSKE ETIMOLOGIJE, knjiga I A-H komad 217,35
Detalji

RJEČNIK EUROPEIZAMA

ŠKOLSKA KNJIGA -

RJEČNIK EUROPEIZAMA Autor: KRSTO SPALATIN. Ovaj nezaobilazni rječnik za 21. stoljeće donosi odabir hrvatskih europeizama, tj. riječi preuzetih iz raznih europskih jezika koje mogu, a ne moraju, imati značenje jednako značenju izvorne riječi, i njihove ekvivalente na njemačkome, talijanskome, francuskome i engleskome jeziku. Nakon toga slijedi iscrpno objašnjenje podrijetla riječi i njezina širenja i uporabe na području Hrvatske i Europe. 2. prošireno izdanje. Broj stranica: 860 Uvez: TVRDI UVEZ, format: 17,5x24,5 cm

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40912 RJEČNIK EUROPEIZAMA ŠK komad 329,81
Detalji

HRVATSKI ČESTOTNI RJEČNIK

ŠKOLSKA KNJIGA -

HRVATSKI ČESTOTNI RJEČNIK, Autor: MILAN MOGUŠ I DR. Prvi veliki rječnik hrvatskoga jezika u kojemu su riječi poredane prema čestoti pojavljivanja. Podloga je rječnika reprezentativni korpus od 1 000 000 riječi/pojavnica sastavljen u Zavodu za lingvistiku i poznat kao Mogušev korpus. Rječnik je nužan priručnik za svaku osobu profesionalno vezanu za hrvatski jezik, ali i bogat izvor podataka za svakog zaljubljenika u jezične zanimljivosti. Broj stranica: 1224. Uvez: TVRDI UVEZ format: 17x24 cm.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
SK40012 HRVATSKI ČESTOTNI RJEČNIK ŠK komad 312,80
Detalji