veleprodaja

Dobrodošli u PROMING VELEPRODAJU

Literatura i karte - Predškolski uzrast

1

Matematika kao igra 1

ELEMENT - Hrvatska

Izbacite dosadu iz kuće! Na stranicama ove radne slikovnice očekuju vas zabavni zadatci iz čudesnog svijeta matematike. Labirinti, osnovni geometrijski likovi i tijela, prepoznavanje oblika, uočavanje detalja, razlika ili pogrešaka na sličicama, prebrojavanje, nastavljanje nizova i zanimljive pitalice – sve su to izazovi koje nudi prva od dviju slikovnica istog naslova. Rješavajući raznovrsne matematičke probleme, djeca će uspješno usvojiti osnovna matematička znanja i dodatno razviti svoje logičko zaključivanje i kreativnost. Slikovnica je namijenjena djeci u dobi od 6 do 7 godina jer se tada ubrzano razvija logičko mišljenje što je iznimno važno za različite matematičke aktivnosti kojima se potiče razvoj uma. Ove zadatke mogu rješavati i mlađa, nadarenija djeca. Odgajatelji i učitelji ove zadatke mogu upotrijebiti za otkrivanje one djece koja imaju dara za matematiku ili za razvoj interesa za matematiku. Na kraju knjige nalaze se ocjene u obliku naljepnica s pomoću kojih dijete treba ocijeniti svoje rješavanje svakog zadatka. A tu je i DIPLOMA koja se djetetu dodjeljuje za uspješno rješavanje zadataka.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10026 Matematika kao igra 1 komad 29,00
Detalji

Matematika kao igra 2

ELEMENT - Hrvatska

Izbacite dosadu iz kuće i po drugi puta! Na stranicama ove radne slikovnice očekuje vas nastavak niza zabavnih zadataka iz čudesnog svijeta matematike. U drugoj od dviju slikovnica istog naslova djeca će pronalaziti skrivene elemente, bojati, crtati, brojiti, uspoređivati brojeve, raspoređivati oblike i rješavati raznovrsne logičke i matematičke probleme. Na taj način uspješno će usvajati osnovna matematička znanja i dodatno razviti svoje logičko zaključivanje i kreativnost. Slikovnica je namijenjena djeci u dobi od 6 do 7 godina, kada se ubrzano razvija logičko mišljenje neophodno za različite matematičke aktivnosti kojima se potiče razvoj uma. Odgajatelji i učitelji ove zadatke mogu upotrijebiti za otkrivanje one djece koja imaju dara za matematiku ili za razvoj interesa za matematiku. I ovdje se na kraju knjige nalaze ocjene u obliku naljepnica s pomoću kojih dijete treba ocijeniti svoje rješavanje svakog zadatka. A tu je i DIPLOMA koja se djetetu dodjeljuje za uspješno rješavanje zadataka.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10027 Matematika kao igra 2 komad 29,00
Detalji

Mala matematika

ELEMENT - Hrvatska

U želji da učenje matematike djeci predstavlja veselje od samog početka, pred vama je slikovnica koja uvodi dijete u osnovna matematička znanja i vještine. Ponuđeni zadatci pažljivo su osmišljeni tako da pomognu djetetu da usvoji sve ono što će mu kasnije omogućiti lakše praćenje matematičkog gradiva i radostan boravak u prvoškolskim klupama. Dijete će tako ponoviti osnovne boje, naučit će što je gore, a što dolje, što je izvan, a što unutar, što je lijevo, a što desno, tko je prvi, a tko zadnji u nizu, što je dulje, što je kraće, što je šire, što je uže, te što je veće, a što manje. Gotovo kao i u prvom razredu osnovne škole, naučit će razlikovati ravne i zakrivljene te otvorene i zatvorene crte te prepoznavati osnovne geometrijske likove i tijela. Odgovarat će na pitanja vezana uz mjere i mjerenje i usvojiti pojam skupa. Rješavat će zadatke vezane uz brojeve od 1 do 10, pa čak pomalo i računati: zbrajati i oduzimati. Slikovnica je namijenjena djeci u dobi od 5 do 7 godina.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10025 Mala matematika komad 29,00
Detalji

Baš je slatka ova matka

ELEMENT - Hrvatska

Na stranicama ove radne slikovnice očekuju vas zadatci kojima se kod djece potiče radoznalost, moć rasuđivanja, logičko razmišljanje i razvija se ljubav prema matematici. Djeca će, nakon kratkog zagrijavanja rješavanjem zanimljivih DA-NE pitalica, krenuti s rješavanjem problema vezih uz odnose među predmetima (isto i različito, veće i manje, više i niže, dulje i kraće, šire i uže, iznad, ispod, na, u, pokraj, ispred, iza, gore, dolje te lijevo i desno), zatim će prijeći na geometrijska tijela i likove, obradit će ravne, zakrivljene, izlomljene, otvorene i zatvorene crte i točku, usvojit će pojam skupa, a zatim prijeći na brojeve. Nakon ponavljanja brojeva prve desetice, naučit će ih uspoređivati, prepoznavati prethodnik i sljedbenik te ih zbrajati i oduzimati. Zatim će naučiti što su to redni brojevi, pa krenuti korak dalje, na zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20. Upoznat će se s parnim i neparnim brojevima te vježbati zbrajanje i oduzimanje brojeva do 100. Na kraju ga čekaju mjere i mjerenje te niz zabavnih mozgalica i zadataka za razonodu. Postavljajući pred njih dodatne izazove za razvoj matematičkog mišljenja, namijenjena je djeci u dobi od 6 do 8 godina koji žele i mogu više i brže napredovati. Naravno, pomoć roditelja ili učitelja uvijek je dobrodošla. Stoga i vas pozivamo da s djecom provedete kvalitetno vrijeme i pridružite im se u igri i učenju.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10028 Baš je slatka ova matka komad 29,00
Detalji

Moj svijet

ELEMENT - Hrvatska

Kako bi se vaši predškolci što bolje pripremili za ulazak u školske klupe, donosimo vam još jednu lijepu radnu slikovnicu. Raznovrsni sadržaj i zadatci omogućit će djetetu da o sebi i svijetu koji ga okružuje nauči puno novih stvari. Gotovo kao mali udžbenik, slikovnica kreće od svega što je djetetu blisko, kao što su igračke, prijatelji, obitelj i dom. Zatim se djetetov horizont postepeno širi rješavanjem problema vezanih uz djetetovu okolinu. Dijete priča o putu od kuće do vrtića, rješava zadatke vezane uz promet, a zatim promatra svoj kraj, uči razliku između žive i nežive prirode te kako treba očuvati prirodu. Osim o voću, povrću, domaćim i divljim životinjama, dijete će naučiti koja su osnovna svojstva vode i zraka te zašto je važna Sunčeva toplina. Saznat će da postoji elektricitet i magneti te kako se tko kreće i zašto se pokreće. A pričat će i o tome što se događa kad slavi rođendan i kako se treba ponašati kad dođu gosti ili na izletu. Proći će kroz sva 4 godišnja doba, naučit će ponešto o biljkama i kukcima, gdje žive životinje te koje su ptice selice, a koje stanarice. Pričat će i o tome što znači brinuti se o svom zdravlju, kao i o zdravoj prehrani, te o svojim željama i o tome što će biti kad odraste. A da bi sve to bilo još zabavnije, u sredini slikovnice nalaze se naljepnice koje dijete treba zalijepiti na odgovarajuća mjesta u slikovnici, prema danim uputama. Za roditelje i odgajatelje ova je slikovnica lijepa prilika za druženje s djecom u igri i učenju te izvrsna pomoć u pripremi za polazak u školu. Slikovnica je namijenjena djeci u dobi od 5 do 7 godina, a posebno je preporučujemo onim predškolcima koji mogu i žele više. Odlično će poslužiti i prvašićima kao dodatno i zabavno utvrđivanje naučenog gradiva.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10024 Moj svijet komad 29,00
Detalji

Svaštara

ELEMENT - Hrvatska

Ova zabavna slikovnica obiluje raznovrsnim sadržajima i zadatcima koji potiču razvoj svih predvještina potrebnih za kasnije praćenje nastave u prvom razredu osnovne škole. Čitajući Svaštaru i rješavajući zadatke dijete će odgovarati na pitanja o sebi, o svojoj obitelji i prijateljima. Razmišljat će o svojim osjećajima: o tome što ga raduje, a što ljuti, čega se boji ili što ga čini tužnim. Proučavat će dijelove svoga tijela i pričati o tome što sve može ili zna napraviti. Upoznat će brojeve od 1 do 5, naučiti što je više, a što manje, što je dugačko, a što kratko, te što je desno, što lijevo, a što je između. Odgovarat će i na pitanja što je vruće, a što hladno, što je lako, a što teško, što pliva, a što tone. Naučit će također što je unutra, a što vani, što je ispred, a što iza, što je prije, a što poslije te što je bilo jučer, što je danas, a što će biti sutra. Uz pomoć odraslih, pričat će o razlici između noći i dana, te koliko je to jedna godina. Proći će kroz sva godišnja doba i prigodne blagdane, uvježbati svoju sposobnost pričanja priča te poboljšati svoju moć zapažanja. Slikovnica je namijenjena djeci u dobi od 5 do 6 godina i njihovim odgajateljima, roditeljima i svima onima koji im se žele pridružiti u igri i učenju.

Šifra Opis artikla JMJ Cijena MPC
EL10023 Svaštara komad 29,00
Detalji